زیارلو

مطالب متنوع و جالب

زیارلو

مطالب متنوع و جالب

جواب به فریده خانم

سلام عزیزم  

 

تو پست آخر خیلی عقده گشایی فرمودید. خودمونیم دیگه!

جواب به اون عزیزانی که با دشنام مرا نواختند

دعایی گر نمی گویی به دشنامی عزیزم کن 

جواب تلخ می زیبد لب لعل شکرخا را 

 

 

سلامی هم می کنم به برخیتون که ادب را از  حدش والاتر بردید و اقعا گلدون شکستید !!

سلام من بر شما !

اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما

جواب به میثم عزیز

سلام باز هم از شما متشکرم حقیر همیشه حریم ادب را سعی می کنم که حفظ کنم . اما این که گاهی به برخی رفتار ها واکنش نشان می دهیم به معنای بی ادبی نیست در قر آن کریم هم از چنین برخوردهایی می بینیم که معاذ الله معنیش بی ادبی نیست مانند: قتل اصحاب الاخدود و یا تبت یدا ابی لهب وتب و یا اولئک کالانعام... اما اگر به برخی داده شده به حقیر توجه کنید می فهمید مرز ادب و بی ادبی چیه والسلام علی من ....