زیارلو

مطالب متنوع و جالب

زیارلو

مطالب متنوع و جالب

ماجرای عنایت امام عصر(عج) به صاحب یک کارخانه

خبرگزاری فارس: ماجرای عنایت امام عصر(عج) به صاحب یک کارخانه

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید محمد ضیاءآبادی از شاگردان برجسته امام(ره) و آیت‌الله بروجردی است. کلاس‌های اخلاق وی دوشنبه‌شب‌ها در مسجد علی‌بن حسین(ع) منطقه دربند (خیابان شهید زمانی، کوچه شهید شفیعی) برگزار می‌شود.

ادامه مطلب ...

نکته هایی که باید در مورد “‌تبلت” بدانید

در حقیقت جابز به شروع دوره جدیدی در عرصه سخت‌افزار رایانه‌ای کمک کرد.

تبلت

ادامه مطلب ...

مزایای داشتن یک تبلت چیست؟

با موتورولا زوم و دیگر تب‌لت‌های مجهز به هانی‌کامب (جدیدترین نسخه سیستم‌عامل آندروید گوگل) و همچنین بعد از معرفی تاچ‌پد تحت وب OS که توسط HP به بازار معرفی شد، حالا مشتریان یک دریا گزینه دارند که باید از میانش یکی را برای خود انتخاب کنند. البته ممکن است خیلی زود نتوانید تب‌لت‌تان را جایگزین رایانه شخصی کنید؛ اما هرکدام‌شان، مزیت‌های خودش را دارد که در ادامه به 5 گزینه برتر از نظر ما، می‌پردازیم.

ادامه مطلب ...

تبلت چیست و چه مشخصاتی دارد؟

مدتی است که نام تبلت‌ها زیاد به گوش می‌رسد. محصولاتی که با سر و صدای بسیار به تازگی وارد بازار شده‌اند و قیمت آن‌ها نیز اغلب با یک رایانه ارزان برابری می‌کند. اما اینکه تبلت‌ها واقعاً چه دستگاهی هستند و چه کاری می‌توانند انجام دهند موضوعی است که برای دانستن آن باید به خواندن ادامه دهید. نام دیگر تبلت‌ها ، لوح‌های اینترنتی است. با همین عنوان مشخص می‌شود که یکی از مهم‌ترین کاربردهای تبلت‌ها کار با اینترنت است. اما این محصولات هیچ وسیله جانبی به همراه ندارند. در کنار آن‌ها کیبورد یا ماوس نخواهید دید و همه دنیای یک رایانه در همان لوح کوچک خلاصه می‌شود.

ادامه مطلب ...