زیارلو

مطالب متنوع و جالب

زیارلو

مطالب متنوع و جالب

آموزش نرم افزار Windows Movie Maker

نرم افزار Windows Movie Maker  یکی از نرم افزار هایی است که در زمینه ساخت و ویرایش فیلم ها بسیار ساده عمل می کند و همراه نصب ویندوز Xp  و یا ویستا این نرم افزار هم نصب می شود.

این نرم‌افزار ، یک ابزار توانمند و مناسب برای ایجاد، وارد کردن فیلم‌ها و عکس‌ها از دوربین، ویرایش و ذخیره‌ فیلم‌ها و عکس‌های خانگی به شمار می‌رود.

برای اجرای Windows Movie Maker مراحل زیر را دنبال کنید:

Start > All Programs >accessories > Windows Movie Maker

ادامه مطلب ...

اسامی 54 نفر برتر آزمون دستیاری تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۹

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از اعلام نتایج نهایی سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی نفرات برتر این آزمون را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی 54 نفر برتر پذیرفته شده سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری اعلام شده است و پذیرفته شدگان از 15 تیرماه می توانند برای ثبت نام به دانشگاههای پذیرنده مراجعه کنند. در این فهرست به ترتیب رتبه کل، نام رشته پذیرش شده، نام دانشگاه علوم پزشکی مربوطه، نام خانوادگی و نام فرد عنوان شده است.

ادامه مطلب ...

نمرات و رتبه های قبولی های امسال در آزمون دستیاری (دوره 37)

به دست Parsian Danesh پارسیان دانش‏ در در تاریخ چهارشنبه, آگوست 31, 2011‏ و ساعت 02:45 بعد از ظهر‏
این نمرات و رتبه های قبولی های امسال هستش، اطلاعات مفیدی رو بهتون میده:

در قسمت هایی که جلوی نمره خالی هست ، نمره در دسترس نبوده. با تشکر

ادامه مطلب ...

بررسی احتمالی شانس قبولی نمره -رتبه های امسال در آزمون دستیاری م

مربوط به دستیاری 1385 

قبل از انتخاب رشته توجه به علایق داوطلبان در انتخاب رتبه های بالا مهم است این مسئله اگر چه در سالهای اخیر تفاوتهایی کرده است لیکن در کل این مسئله با تغئیراتی اندک در این سالها به یک ثبات نسبی رسیده است .در اینجا ما انتخاب اول (بالاترین نمره -رتبه های )چند دانشگاه را در سال قبل بررسی می کنیم وبعد از آن در یک نتیجه گیری کلی رشته ها را در چند گروه دسته بندی می کنیم .اعداد داخل پرانتز( ) رتبه های کل بر اساس اطلاعات موجود و موثق می باشد .

ادامه مطلب ...

چگونه سایتی را که توسط آنتی ویروس نود مسدود شده است باز کنیم؟

آنتی ویروس نود در دو حالت زیر هنگامی که سایت را توسط مرورگر باز می کنیم مسدود یا همان بلاک می کند و پیغام Access Denied را بجای آن سایت در مروگر شما نمایش می دهد.

1-  زمانی که سایتی را به عنوان یک سایت مخرب شناسایی کند.
2- اگر آن سایت کلیدهای بروز رسانی آنتی ویروس یا سرور آپدیت را ارئه دهد.

مورد دوم مورد نظر ماست که در این مقاله قصد داریم به صورت تصویری روش باز کردن سایت ارائه دهنده کلیدهای بروز رسانی یا سرور آپدیت را آموزش دهیم.

ابتدا پنجره اصلی آنتی ویروس را باز کنید و سپس کلید F5 را از صفحه کلید فشار دهید. دو روش برای غیر فعال کردن حساسیت نود به این سایت ها وجود دارد:
1- در پنجره باز شده طبق تصویر گزینه Enable HTTP checking را غیر فعال کنید. در این روش کلا حساسیت نود به همگی سایتها غیر فعال می شود که این روش را پیشنهاد نمی کنیم.

ادامه مطلب ...